SOFIS HR e подходящ за микро, малки, средни и големи корпорации, които искат да управляват ефективно с човешки ресурси инструменти (HR), предоставяйки на своите ръководители и слители бърз и лесен достъп до лична и служебна информация.
SOFIS HR
Как да подобрим HR процесите в организацията си?
С развитието на бизнеса се развива и неговият подход към управлението на човешките ресурси. Важен фактор е въвеждането на нови технологии, които могат да помогнат на компаниите да привлекат, и задържат, най-добрите кадри, като същевременно подобрят своята конкурентоспособност. Софтуерът за управление на човешките ресурси е ключов инструмент в това отношение, тъй като може да помогне на предприятията да оптимизират и опростят своите ЧР процеси, да подобрят условията за служителите, да увеличат производителността, и в крайна сметка да повишат финансовия си резултат.
Сред основните предимства на софтуера за управление на човешките ресурси е неговата способност да автоматизира рутинните и уязвими на грешки ръчни процеси, като проследяване на отпуските, обработка на възнаграждения и обезщетенията на служителите, както и генериране на разнообразни мениджмънт отчети. Като елиминират тези административни задачи, екипите по ЧР могат да отделят повече време за приоритетни проекти, като например набиране на персонал и провеждане на обучения, като в крайна сметка да подобрят работата на служителите и да насърчат по-добра фирмена култура.
SOFIS HR е ефективен инструмент за управление на човешките ресурси и заплатите, което предлага гъвкавост, за да посрещне уникалните нужди на всеки клиент.
Управлението на персонала е ключово за всяка организация.
С модул „Персонал“ на SOFIS HR, екипите по управление на ЧР, обработват чувствителни данни за служителите, а софтуерът предоставя на компаниите сигурна платформа за управление и съхранение на файловете на служителите. Освен това SofisHR може да следи за изтичането на срока на валидност на важни документи и сертификати, като така гарантира, че компаниите винаги ще са готови за одит и ще спазват законодателството.
Възнагражденията са друга ключова функция. Комбинирането на управлението на човешките ресурси и на възнаграждения в една платформа може да спести на компаниите много време и да намали грешките. Чрез интегрирането на тези две функции данните за служителите са уеднаквени, което повишава точността и ефективността. Не на последно място, добрите софтуерни решения предлагат достъпни цени и лесни за използване онлайн инструменти.
Системата предлага лесен за използване уеб интерфейс на български и английски език и не изисква инсталация. Нейната уеб-базирана функционалност осигурява независимост от операционната система и дава възможност за директен достъп до приложението през интернет. Модулният принцип, залегнал в основата на нейния дизайн, позволява лесна поддръжка и актуализация, което позволява плавен преход в отговор на променящите се бизнес правила или разпоредби. Освен това SOFIS се интегрира безпроблемно с популярни приложения като Word, Excel, Visio и Acrobat Reader, като по този начин се осигурява гъвкаво потребителско изживяване.
Едно от основните предимства на продукта е способността му ефективно да автоматизира операциите по управление на човешките ресурси и заплатите както за малки компании, така и за големи бизнеси със сложни структури и разнообразни дейности. Системата включва разнообразни функционалности, които обхващат различни аспекти на управлението на човешките ресурси и възнагражденията, като "Организационна структура", " Персонал", " Отпуски", " Командировки", "Обучение", "Възнаграждения", "Плащания", "Графици и смени", "Хонорари" и "Годишни бонуси". SOFIS HR разполага и с вградени аналитични и отчетни доклади за вземане на решения, които обслужват всички нива на управление.
Sofis HR&PAYROLL е цялостно решение, създадено с високо ниво на сигурност и включва прецизно определяне на правата за достъп на всеки потребител. С многобройните вградени процедури за самообслужване на мениджъри и служители системата позволява модерно управление на персонала, без разпечатване на хартиени документи. Това също води до намаляване на разходите, ускоряване на процесите и оптимизиране на дейностите.
Често Задавани Въпроси
Процесите по внедравяне на SOFIS HR минават през няколко фази - дефиниране на потребности, инсталация, настройки, тестване и обучение на потребителите, като се следва предварително съгласуван план - график. Ориентировъчно време за внедряване - между два и три месеца.
Да, SOFIS HR може да обменя данни с други бизнес системи и сме реализирали интеграция с платформа за управление на обучителните процеси, активна директория, счетоводни системи и "data warehouse".





